youtube (E) monetizes set (A)

 Youtube (E) monetizes set (A)




******************************************************************************


@sohailabbas1862


@cricketwithjoun2495


@shubaanamin



@mzainlar




@aliashiq1147



@shanza4075



@islamcenter1547




@ranafarooq0.232



@natureandhomeopathy7770



@Ar89806



@MHSports3416

@RanaKhalil48



@information918



@shadwgaming5093




@noobgameratr6883


***********************************************************************************
Gati për të arritur 4000 orë kohë shikimi që të mund të fitosh para në YouTube? Vazhdoni të lexoni për të zbuluar pesë strategji të qëndrueshme.
Instaloni Extension
KËRO TE SEKSIONI:

5 mënyra për të arritur 4000 orë kohë shikimi
Si të gjurmoni kohën e shikimit në YouTube
Këshilla shtesë për të rritur orët e shikimit të kanalit YouTube
A e dini se sasia e kohës së shikimit që kërkohet për fitimin e parave në YouTube është 4000 orë? Shumë krijues shpenzojnë një vit ose më shumë duke u përpjekur të arrijnë atë moment historik, por në fund ia vlen plotësisht. Arritja e këtij qëllimi do të thotë që mund të aplikoni në Programin e partneritetit në YouTube dhe përfundimisht të fitoni para nga përmbajtja juaj me reklama. Dhe cili krijues nuk dëshiron të fitojë para nga videot e tyre?

Gati për të rritur kanalin tuaj në YouTube?

Është FALAS për të filluar

Regjistrohu falas
Por së pari, çfarë do të thotë koha e shikimit në YouTube? Dhe si e llogarit YouTube në përgjithësi kohën e shikimit?

Që koha juaj e shikimit të llogaritet në fitimin e parave, duhet të fitoni 4000 orë shikimi në 12 muaj rresht. Videot nuk duhet të jenë publikuar në 12 muajt e fundit, por duhet të jenë parë në 52 javët e fundit.
Gjithashtu, vetëm disa lloje videosh kualifikohen për të mbledhur Kohën e shikimit. Do të dëshironi të siguroheni që shumica e videove tuaja të jenë publike, pasi ky është kualifikuesi kryesor.

Lexo më shumë: Fitimi i parave në YouTube - Cilat video llogariten në 4000 orë kohë shikimi?

Jashtë këtyre kërkesave, ju takon juve të krijoni video që tërheqin më shumë shikime – dhe si rrjedhim, kohë shtesë shikimi.

5 mënyra për të arritur 4000 orë kohë shikimi
Dëshiron të fitosh më shumë kohë shikimi sa më shpejt të jetë e mundur? Vazhdoni të lexoni për të eksploruar këshillat dhe truket tona më të mira.

1. Bëni përmbajtje me gjelbërim të përjetshëm
Zbulimi në YouTube mund të jetë mjaft i vështirë. Por ju mund ta bëni më të lehtë duke ngarkuar video që janë:

Ka të ngjarë të shfaqet në rezultatet e kërkimit në YouTube.
Përkatëse gjatë gjithë vitit.
Kjo është ajo që quhet përmbajtje me gjelbërim të përhershëm. Krijuesit i pëlqejnë këto video sepse marrin shumë trafik dhe si rezultat, shumë kohë shikimi.

Lexo më shumë: Pse përmbajtja me gjelbërim të përjetshëm është çelësi për më shumë shikime në YouTube

Hidhini një sy këtyre statistikave. Ato janë numër i shikimeve në kohë reale për disa nga videot tona me performancën më të mirë në kanalin vidIQ. Vini re ndonjë gjë në veçanti? Hidhini një sy datës së publikimit.



Previous Post Next Post

Blog ads

Nepali Graphics - Learn design, Animation, and Progrmming